شرکت راژمان سيستم

راژمان سیستم يکی از شرکت های مطرح در زمينه تجهيزات حرفه ای صدا و تصوير در ايران مي باشد که در سال 1382 تاسيس شده و فعاليت خود را آغاز نموده است.

راژمان سیستم طی سال های گذشته با ارائه محصولات ارزشمندی در صنعت صدا و تصوير نقش تعيين کننده ای در ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه در اين صنعت داشته است و به پشتوانه محصولات ارزنده خود همواره مورد توجه کاربران اين حوزه بوده است.

این شرکت توانسته با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالا نمایندگی برندهای معتبر دنیا همچون Datavideo، TvLogic، RODE را دریافت کرده و آن را به مشتریان خود ارائه دهد.

حرکت در مسیر تجریه و نوآوری منجر شده است که محصولات ما در ارزیابی های فناوری دیجیتال در لبه حساس رهبری در بازار به رشد و تعالی خود ادامه دهد.

کلیه محصولات و خدمات صوت و تصویر این شرکت کاملا متفکرانه و براساس عالی ترین پاسخ به نیاز مشتریان انتخاب و پیشنهاد می شود تا از این طریق بتواند ظرفیت ارتقاء کسب کار مشتریان و شرکای تجاری خود را به حداکثر بهبود ببخشد

گارانتی معتبر شرکت راژمان سیستم

گارانتی راژمان، نشان اصالت کالا

با توجه به اینکه امروزه تولید و عرضه کالاها رقابتی شده است، نقش تضمین سلامت کالا و ارائه خدمات پس از فروش بسیار پررنگ تر می باشد. جنس تقلبی نیز افزایش یافته است که “ظاهراً” همان کالا را با قیمت پایین تر ارائه می دهند . تشخیص برخی از این کالاهای تقلبی بسیار دشوار است  و اگر مراقب نباشید ، ممکن است شما نیز گرفتار دام متقلبان شوید. بنابر این گارانتی و وارانتی یکی از شروط مهم و مورد نیاز یک کالای اورجینال می باشد . ( مخصوصا در حوزه کالاهای صوتی و تصویری )
بهترین راه برای اطمینان از اینکه شما یک محصول اصل خریداری می کنید و نه جعلی ، خرید از نمایندگی های مجاز و کالای دارای گارانتی معتبر است. بخش خدمات پس از فروش ما هر روز شاهد افرادیست که کالاهای تقلبی را برای تعمیر ارسال می کنند زیرا آنها ارزان ساخته شده اند و خیلی زود خراب می شوند. این افراد بسیار ناراحت می شوند وقتی می فهمند که پول زیادی برای کالای جعلی درجه دو پرداخت کرده اند و کالایشان به هیچ وجه شامل ضمانت نمی شود! قاعدتا هم قرار است پول بیشتری را برای تعویض آن خرج کنند. با توجه به زیاد شدن محصولات تقلبی در بازار(بخشی از آن ها از فروشگاه های “ظاهرا ” معتبر) ، واقعاً ارزش این را دارد که مطمئن شوید از یکی از فروشندگان مجاز و دارای گارانتی معتبر  خرید می کنید.  گارانتی شرکت راژمان سیستم  در بخش خدمات پس از فروش این شرکت با تکیه بر مبانی اخلاقی, حرفه ای و فنی, خود را مکلف به اجرای کلیه تعهدات پس از فروش محصولات و راهکارها به مشتریان تا رسیدن به رضایت کامل مشتری می داند. این واحد با بکارگیری مهندسین با تجربه و آموزش دیده در داخل و خارج از کشور و آشنا به محصولات و خدمات، مطلوبترین نوع خدمت رسانی را به مشتریان ارائه می کند. ایمیل support@raajmaan.com همیشه پاسخگوی سوالات فنی شما می باشد. در ضمن با ارسال شماره سریال دستگاه، از اورجینال بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید.

معرفی محصولات و شرکای تجاری ما

تجهیزات استودیویی Datavideo

به جهت رعایت استاندارها و کیفیت بی نظیر در خط تولید محصولاتی را با درخواست شرکتهای آمریکایی و با برند آنها تولید می نمود؛ برندهای آمریکایی همچون Ampico ، Recoton ، Sima و برند آلمانی Hama. در سال ۱۹۹۴ شرکت دیتاویدئو به تولید تجهیزات استودیویی مانند سوئیچهای تصویری جهت ایستگاه های تلویزیونی با برند خود اقدام نمود. در سال ۲۰۰۳ با طراحی و تولید نسل جدیدی از سوئیچ ها (SE-800) پا به بازار حرفه ای ها گذاشت و به کمک این محصول، حضور شرکت Datavideo در بازار سیستم های حرفه ای تثبیت شد. پس از این دوره این شرکت نه تنها به توسعه تولیدات خود در زمینه سیستم های Broadcast پرداخت بلکه اقدام به تولید محصولات مربوط به صنعت صدا و تصویر نمود که برای سالن های کنفرانس، آمفی تئارها، سالن های کنسرت، سالن ای همایش، مدارس و استادیوم ها کاربرد داشت.

میکروفون های RØDE

در طول دهه های گذشته میکروفون های کمپانی RØDE در حوزه ی رسانه بسیار محبوب بوده اند، از بخش های ضبط و استودیوهای خانگی گرفته تا ساخت فیلم های مستقل. این میکروفن ها استحکام بالایی دارند و صدای آن ها فوق العاده است، همچنین قیمت بسیار مناسبی هم دارند. امروزه بیشتر از هر زمان دیگری میکروفون ها و تجهیزات جانبی این کمپانی گسترده شده است.

بهترین نوآوری ها در تکنولوژی موسیقی بر اساس نیازها شکل می گیرند و میکروفون های RØDE هم از این قاعده مستثنی نیستند. زمانی که Peter Freedman در سال 1992 کمپانی RØDE را تاسیس کرد پیشینه ی این کمپانی به سال 1967 و زمانی که والدین او کمپانی Freedman Electronics را در شهر سیدنی استرالیا به وجود آورده بودند برمی گشت. در حقیقت Freedman Electronics اولین فروشگاه حرفه ای لوازم صوتی در استرالیا بود و این شرکت در راس توسعه ی مدیا در استرالیا قرار داشت و کاملا با نیازهای مهندسان صدای حرفه ای آشنا بود. مابین زمان بدست گرفتن هدایت شرکت در سال 1987 و سقوط ارزش سهام شرکت، Peter Freedman شروع به یافتن راه های جدیدی برای خدمت به این مارکت در حال توسعه کرد. اینجا بود که پیتر کمپانی RØDE را آغاز کرد.

مانیتور های استودیویی TVLogic

TVLogic يكى از معروفترين شركت هاى سازنده مانيتور هاى حرفه اى درکره جنوبی است. محصولات اين شركت خدماتى نو در حوزه هاى مختلف اعم از شبكه هاى تلويزيونى، سيستم هاى تدوين، اصلاح رنگ، مانيتورينگ و مانيتورهاى سر صحنه را ارائه میدهد.

ارزش ها
خشنودی مشتریان
نوآوری در محصولات و خدمات
خلاقيت در ارائه راهکار به مشتريان
حصول نتيجه از طريق کار تيمی
خشنودی کارکنان
ماموریت و چشم انداز
ارائه راهکارهای حرفه ای و کاربردی در صنعت صدا و تصوير به متخصصان ايرانی، با بکارگيری نيروی انسانی نوآور، خلاق و با تجربه و استفاده از فن آوری های نوين و مبدل شدن به انتخاب برتر حرفه ای های صدا و تصوير

زمینه فعالیت
تجهيزات حرفه ای صدا RØDE
تجهيزات حرفه ای تصوير Datavideo
مانيتور هاى حرفه اى TVLogic
5800+فاکتور و پیش فاکتور
200+محصول
14+سال سابقه از 1382
120ماه خدمات پس از فروش

مشتریان ما